Indiferent de dimensiunea, specificul sau modul de funcționare al unui spațiu hotelier, acesta trebuie să fie dezinfectat și curățat în permanență. Întrucât reputația unui hotel și sănătatea oaspeților lui depind în mod direct de gradul de curățenie și igienă ale acestuia, este esențial ca toate spațiile lui să fie menținute la cele mai înalte standarde.

Curățenia este extrem de importantă și este întotdeauna apreciată și recunoscută: de clienți, pentru starea generală a hotelului; personal, care va respecta astfel instrumentul de lucru și rigurozitatea conducerii; și de legislator, în ceea ce privește siguranța localurilor care primesc oaspeți.

Pentru un hotel este absolut necesar să fie menținută o curățenie impecabilă în baie.

Această cameră se murdărește mai ușor, deoarece intră în contact permanent cu apa și nu este la fel de aerisită ca alte încăperi. Situația este și mai dificilă atunci când există depuneri de calciu pe robinete, duș sau pereți. Însă merită efortul pentru că atunci când baia este curățată cum se cuvine, va lăsa garantat o impresie bună clienților.

De ce se depune calcarul?

Apa de la robinet conține minerale precum calciu, fier și magneziu. Acestea stropesc mai multe suprafețe din baie. Așa se formează acele pete albe sau gălbui care „invadează” baia. O altă consecință a depunerilor de calcar este rugina care apare în anumite zone din baie. Atunci când fierul din apă intră în contact cu aerul, se oxidează și lasă pete.

Soluția? Folosește detartrant!

Detartranții Mopeka, lichizi sau gel curăță cu putere depunerile de calcar, petele de săpun, rugina și murdăria lăsând suprafețele curate cu aspect strălucitor și plăcut odorizate.

Majoritatea persoanelor care îşi petrec vacanţele în hoteluri consideră că cel mai important factor pentru alegerea unui hotel este curăţenia. Pentru o baie curată și spații luminoase care strălucesc de curățenie, un detartrant eficient este indispensabil.